המוקד הטלפוני וירטואלי או מאוייש

אם אתה בעל עסק ולא מצליח לענות לכל השיחות בעצמך, כדאי מאוד שתתעניין בשירות החשוב של מוקד טלפוני מענה אנושי. עליך להבין, לא מדובר על מענה וירטואלי, אלא במענה אנושי המאוייש על ידי מוקדנים ומותאם אישית לצרכים

עבור בעלי עסקים רבים בישראל, הודעות מלקוחות המגיעות באופן מיידי אל בעל העסק או אל גורם רלוונטי אחר – בין  אם מדובר על אי-מייל או הודעת SMS – הן כבר לא דבר חדש, אלא שירות חובה של מוקד טלפוני מענה אנושי. קבלת הודעות שונות עבור העסק בהתאם לתסריט שיחה שנכתב בהתאם לדרישות הוא חובה לפעילות תקינה של המוקד

מה הלקוח מקבל

כאשר תתחבר למוקד טלפוני מענה אנושי תהנה משירות ברמה גבוהה של מוקדנים, תוכל לצרף זמריר (ג'ינגל) לקו הטלפון המיועד עבורך, כדי הפונים אליך יזהו כי הגיעו לעסק הנכון. במוקד טלפוני מענה אנושי תוכל לקבל שירות המורכב מהקפצת כוננים ומוקד טלפוני לקליטת הודעות המאוייש 24 שעות 6 ימים בשבוע כדי שהמענה יהיה אפקטיבי לחלוטין

להצטרפות, מידע ופרטים נוספים הקש כאן

השם שלך (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

האימייל שלך (חובה)

נושא (חובה)

ההודעה שלך (חובה)