התייחסות אישית לכל פונה

חברות המתמחות במוקד טלפוני שיחות נכנסות בישראל נותנות שירות מעולה, מאחר וכל שיחה נכנסת למוקד מטופלת בצורה דקדקנית.

כל מזמין שירות יכול לצרף מפתיח אישי או זמריר (ג'ינגל) פרסומי לקו המוקצה עבורו בעת שהלקוח שלו ממתין למוקדן, יוכל לקבל תיעוד המתקשר במייל או בהודעת .SMS

תחליף ראוי לתוספת כוח האדם

בעל עסק אם אינך רוצה להגדיל את ההוצאות הכספיות הכרוכות בהעסקת עובד חדש – הדרכת העובד, תשלום עבור חופשות, חגים, ימי מחלה, מיסים והוצאות פנסייה – תוכל להיעזר במוקד טלפוני לשיחות נכנסות שיהיה פעיל עבורך גם מחוץ לשעות הפעילות. תוכל ליהנות מחיסכון כלכלי משמעותי תוך הגדלת הרווחים שלך.

מזמין השירות מגדיר במדויק את דרישותיו

מוקד טלפוני שיחות נכנסות מאויש על ידי נציגי שירות מקבל מבעל העסק הנחיות מדוייקות למענה, פועלים על פי תסריט השיחה המדויק, ומעבירים הודעות בהתאם לדחיפות לבעל העסק. באופן זה נבנה שירות העונה בצורה מלאה על דרישותיו של בעל העסק ועל ציפיותיו של הלקוח.

להצטרפות, מידע ופרטים נוספים הקש כאן

השם שלך (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

האימייל שלך (חובה)

נושא (חובה)

ההודעה שלך (חובה)