אף לקוח לא ממתין לשווא

עם בואו של הטלפון הסלולרי וככל שהוא מתקדם, העולם הופך להיות דינמי והיום רגילים לזמינות בעל העסק 24 שעות ביממה. לקוח המתעניין במוצר או שירות ופונה טלפונית לבעל העסק לא יסכים לחכות זמן רב או לשווא למענה, לכן מוקד שיחות נכנסות הוא זה המעניק ללקוחות חווית שירות, גם כשהעסק סגור, ויכול למנוע מעסק או חברה נזקים רבים. הנעזרים במוקד שיחות נכנסות ייהנה משקט נפשי.

פעילות צמודה לאתר האינטרנט

החשיבות של רשת האינטרנט מבחינה מסחרית אנו כבר מכירים היטב, ואם לך כבעל עסק כבר יש אתר אינטרנט כדאי לגבות אותו גם במוקד שיחות נכנסות היכול לגבות את השיחות הנכנסות בנוסף לעובדים הרגילים, ככזה היכול לענות על השאלות של הפונים ללא תלות בשעות העבודה המקובלות, ויכול ליצור רושם כי העסק פעיל 24 שעות ביממה, בדיוק כפי שאתר האינטרנט פועל. כך המוקדן במוקד שיחות נכנסות  יכול להפוך שיחת הסבר ומענה לשאלות לשיחת מכירה.