האם נדרשת התמחות לנותן השירות?

שירות ניתן בצורה מקצועית, תוך מתן הקשבה לצרכים שלך, לדרישות שלך ולרצונות שלך כלפי המענה ללקוחותיך. מענה אנושי לעסקים אינו תעלול חולף הגוזל ממך כסף רב, אלא יכול לשרת את העסק שלך שנים רבות ואף לחסוך עבורך בהוצאות העסק.

חברה איכותית המפעילה מוקד שירות טלפוני לעסקים ראוי כי תבין את צרכי הלקוחות שלה, תיתן מענה לכל עסק על פי צרכיו המיוחדים, תכשיר את המוקדנים למתן מענה איכותי ומדוייק, בהתאם לתסריט השיחה שנקבע, כך כל מקבל שירות יקבל את השירות המדויק והנכון עבורו. אין ספק שכך אפשר לסמוך לחלוטין על כל מי שעונה ללקוחות במוקד שכזה.

איך אפשר להצטרף?

השירות של מוקד טלפוני לעסקים הפך להיות נפוץ לבעלי עסקים ומשחרר אותם מן התלות להיות זמינים 24/6 עבור לקוחותיהם.  הנהנים מן השירות יכולים להעביר את שיחותיהם למוקד שיקלוט עבורו את השיחות. העברת השיחות נעשית מהטלפון הנייח או הנייד של בעל העסק באמצעות נוהל "עקוב אחריי", הפניית השיחות נעשית לקו טלפון ייעודי שהוקצה עבור הלקוח. המוקד הטלפוני הינו מהפכה בתחום תודעת השירות ולא מעט גופים מסחריים נעזרים בשירות כזה.

להצטרפות, מידע ופרטים נוספים הקש כאן

השם שלך (חובה)

הטלפון שלך (חובה)

האימייל שלך (חובה)

נושא (חובה)

ההודעה שלך (חובה)