קלדפון - מענה אנושי לעסקים

מענה אנושי לעורכי דין

אין צורך בהשקעות מיוחדות

במוקד הטלפוני של קלדפון מתמחים במענה אנושי לעורכי דין, בין אם אתה עורך דין ותיק, רק התחלת לעבוד בתחום, עובד לבד או בבעלותך משרד עם מספר רב של עורכי דין, חשוב שיהיה לך מענה טלפוני שייתן מענה ללקוחות הפונים אליך – כל לקוח חשוב.

מענה אנושי חשוב עבורך כדי לטפל בלקוחותיך בצורה מקצועית, אדיבה ומשתלמת ותחסוך לך עלויות כוח אדם.

מענה אנושי לעסקים הינו הפתרון האידיאלי, חוסך לך עלויות בהכשרת וגיוס עובדים, השקעה בתשתיות ובתוכנות, הגדלת שטחי המשרדים והוצאה כלכלית רבה הכרוכה בגיוס העובדים. במקום זה תשקיע מעט ותקבל ערך רב. 

לקוחות המשרד הופכים למרוצים יותר

הפוך את לקוחותיך למרוצים יותר בזכות מענה אנושי הזמין עבורם בכל עת, בשעות הפעילות, כשאתה נמצא בדיון בבית המשפט, בפגישה או בזמן החופשה. מענה אנושי לעורכי דין מתייחס בצורה אישית ורצינית לכל לקוח הפונה טלפונית למשרדך. ככל שלקוח נהנה ממענה מהיר, הרי הרושם הנוצר כלפי המשרד הינו חיובי ביותר.

במענה אנושי לעורכי דין קבל שירות אישי מותאם לצרכיך, נבנה תסריט שיחה ייעודי עבורך, ואם יש מקרה דחוף כלשהו, המוקדנים יוכלו לפעול על פי תסריט השיחה שלך, להתקשר אליך או לשלוח אליך הודעת SMS להתריע על דחיפות המקרה. 

להצטרפות, מידע ופרטים נוספים הקש כאן 

    השם שלך (חובה)

    הטלפון שלך (חובה)

    האימייל שלך (חובה)

    נושא (חובה)

    ההודעה שלך (חובה)